Jul 21, 2011

Marah...

Assalamualaikum..

Sangat bengang ok!!..

Tadi ada kete sport biru BURUK! kalo warna merah ke, hitam ke, consider la nak marah... no plat JGW 9016.. Naseb baik aku ni buta jenis kereta.. kalo tak dengan model kereta skali aku bagitau...

Sebuta-buta aku.. buta lagi pemandu bongok tuh! 
Sebesar-besar P tu boleh tak nampak..
yang ko dok hon2 tu nape????

Aku sedar diri yang aku ni P, selalu mati enjin..
selalunya aku ikut kiri, tapi tadi sebab nak elak kereta aku termasuk lane kanan..
yang tak menyabar-nyabar dok hon sampai berpuluh kali tu nape..
Ingat bagus sangat..
Kalo bagus sangat ke kiri je la.. sementara aku nak jalan..
ko tu yang bangang!!

Geram seh...!!

nota kechik yang marah : Astaghfirullah... sabar-sabar.. tak menyempat2.. masuk rumah terus buka laptop.. tak baik baby dalam perut tu dgr.. sabar-sabar.. baik pi amik wuduk, pi solat asar... 

No comments: