Jul 5, 2010

BUDAK BOTAK @ HARIRI @ AYIE

Sabtu lepas aku balik kampung untuk menghantar kucing2 kesayangan aku kekampung memandangkan kakak aku akan berpantang kat rumah ni dan bakal balik diz Ogos..

Dia tak nak anak dia membesar bersama-sama kucing yang cam teghejal tuh.. haha..


ni la sumer kucing tu.. dlm sangkar beso dr depan bong, ros, mok, dgn yang nampak belakang je tuh, mother twin.. dalam carier tu, maknye si Cik Tom bersama anak2 yang baru lahir 3 ekor






ni la Bong.. dulu ingatkan dia jantan.. biler dah tukar betina ni, nakme dia jadi ciki ciki bong la plak. [si jantung hati ku.. (T_T)]
ni... eh... ni kakak pada budak botak.. oshin namenye..
Tada.... ni le dia budak botak tu.. baru jew setahun..







model iklan kasut boot.. comel kan..
ni la senyuman menggoda dia tuh.. cair aku..
dia ni, kecik2 dah pandai gayut tau.. umur setahun, tapi tangan dia kuat lh bergayut.. tak caye tengok video ni.. act aku tak dapat video yang dia btol2 gayut.. sbb biler kite suruh je, comfirm dia tak nak wat.. dia nak wat sendiri je.. so, tiap kali dia memang tgh btol2 nak gayut, aku mesti tak standby camera..


ni ayie in da boot... iklan dia berlari sambil memakai boot.. lupe nak bgtau.. moto tu moto bateri tau.. kene charge bateri kalo nak pakai.. dia de dua funtion.. drive macam skuter boley.. kayuh cam basikal pun boleh.. ringan je.. tak berat cam skuter.. cume tak de nombor plate jew.. best maen.. cume video aku bawak moto tu je tak de..

No comments: