Jul 4, 2010

AWARD AND TAGGED

konon nak respon esok.. sebab dah ngantok..
tapi biler terpikir sok nak post video menarik dan post yang lebey best, aku post la mende ni malam ni gak.. so, esok dalam tengahari boleh la aku masukkan post baru..

1) Thank & link the person that gave you the award:

Macam kene bagi ucapan mase trime award kat pentas plak.. huhu.. of course thanks to yany atau nama penuhnye Nurul Eyany Abdul Manab [betulkan akak eja?].. terharu plak yany ingat kat akak.. kenal dia pun memula dulu mase satu kelas subjek hubungan etnik ke or pendidikan islam ntah.. tak ingat la subjek tu.. tapi memang ingat dia de satu kelas.. then mase sem akhir dia jadi housemate aku.. haha.. mesti mase tu yany kadang2 hangin giler ngan perangai giler2 dan bising kitorang kan.. nak-nak mase kitorg melalak wat video klip tu.. akak bagi pihak dorang mintak maaf bebanyak sebab banyak serabutkan yany.. tapi kitorg bukan macam yany.. cara kitorang belajar beza ngan yany.. kitorangkan budak2 diploma.. bukan jenis concentrate 100%.. hehe.. jangan marah ye.. 0-0 k... [alamak, macam sesi dari hati ke hati la plak]


2) Pass this award onto 15 blog you’ve recently discovered and think are fantastic:

pastinye same cam org kat entry yang kat bawah ni.. [aku copy paste jew]
i. orang pertama sekali my BFF.. eira zainal [aku tag dgn sweet brown skali tau]
ii. ain.. [sebab dia follower aku a.k.a best fren la gak]
iii. nanie a.k.a mak su.. [nak bgtau.. sbnrnye rase tak complete sbb tak dpt kenal u lebey lame..]iv. Firdaus.. [blog dia sgt2 berilmu]
v. zarith si pemilik K.I.T.A.. [tak tau la dia baca blog aku or tak]
vi. dayah a.k.a cik bella [sbb dia org pertama respon blog aku.. huhu]
vii. ladynoe [aku mmg suke sgt2 follow blog dia.. tp aku tak tau la dia ingat aku lg or tak]
viii. diana..


3) Contact each blogs and let them know they’ve won the award:

ala.. tak yah la contact2.. biar dorang tau sendiri.. kalo dorang respon.. means dorang follow la blog aku..


4) State 7 things about yourself:

pe erk? aku ni baik hati, pemurah, rajin.. wah..wah.. masuk plastik sampah buang sendiri nampak..

k la, pe y aku kenal diri aku sendiri la..
1) low self confidence [tapi setelah diperbaiki, sekarang ni self confidence aku dah meningkat hingga 75%]

2) degil.. tapi aku tibe2 jadi dengar kate dgn ayah ngan cik abang aku tu jew.. [sbb takut biler dorg marah]

3) cepat marah.. lebih2 lagi kalo orang tanya banyak2 kali.. atau pun bile aku rase tak selesa akibat peluh yang heavy.. [aku sgt kuat peluh kat muka dan badan belakang.. dalam bahasa sintifiknye hyperhidrosis.. tapi bukan la sampai tahap memudaratkan] [isu peluh trus tibe2 nak marah ni asyik kene tegur oleh cik abang]

4) aku seorang yang kreatif tapi tidak diasah bakatnya.. aku nak mencebur diri dalam bisnes wat hantaran.. de yang nak bagi support tak?

5) aku bahagia dan bersyukur menjadi diri aku..

6) aku suke suke jadikan seseorang sebagai pesaing aku dengan niat untuk memajukan diri.. jika aku kalah, aku tak kan sesekali kecewa dan membenci orang itu.. tapi aku akan trus berusaha walaupun tidak menjadi sebaik mereka.. [tiap orang de rezeki masing2.. tiap orang juga ada tahapnya masing2]

7) last but not least.. bakal menjadi suri kepada Encik Mohamad Nor Bin Mas'ud :D

1 comment:

luvira said...

yang nih malas nak buat sebab aku rasa soklan dia tak best..hahaha