Mar 9, 2010

sekaDar berbicaRa

dah lame rasenye aku tak update blog ni..
semenjak..dua menjak..tiga menjak.. (ikut gaya nabil cakap) berkecimpung dalam training ni..
memang tak dak masa..
bukan tipu-tipu punye tau...
haha..

balik keje slalu dh pukul 8...
mandi.. solat.. makan...
then dh nak kul 10..
start kul 10 lbh jer mata dah ngantok..
letih...
wat report harian...
wekend jer mak ajak jalan..
tak ikut nti dia majuk..
klo dok umah plak dia sibuk bising soh tolong dia urus umah..
act dh bape minggu mak bising aku tak tolong dia..
bukan tak nak tolong..
ckit2 boleh...
tapi aku perlu siapkan report aku..
tp klo 24jam nak hadap umah..
tak dapat la..
umah tu plak..
weekend br boleh hadap..
time tu....
tak lh nak kate pe la...

tapi sekarang...
report dah hantar..
mulai hari ni..
aku sudah boleh digelar PENGANGGUR..
walaupun aku de mase kurang dr 3 minggu lg..
i need to find a job...
sekrg aku tgh tunggu keputusan dr ASMA..
but.. mase y same aku tgh bergiat cergas utk carik keje..
semoga cepat rezeki aku tu sampai...
then aku boleh la update blog ni tiap2 hari...


bang.... nak order sushi bang~~~ yeah...

No comments: