Jun 24, 2010

keterlupaan

lately ni macam-macam yang berlaku dalam hidup aku.. lebih banyak duka dari suke..
sampai aku lupe pasal kehadiran blog aku ni...
ntah berape lame aku tak update..

cerita aku hutang pun sampai sekarang tak updated.. yang pasti, aku masih lagi menjadi anak emak n ayah yang masih terconggok dalam rumah..
rutin aku hanya menjage rumah, kemas rumah dan menjaga makan pakai keluarga aku..

aku hampir putus asa.. tp kalau aku putus asa bermaksud aku gagal..
aku cuba untuk mencari satu sinar buat hidupku..
aku yakin..
tersangat yakin..
suatu hari nanti..
ia tetap kan datang kepadaku...

InsyaAllah..

Ya Allah, aku amat berharap yang Engkau mendengar setiap rintihanku dimalam hari..

1 comment:

Solaris said...

insyaAllah kakak, ada rezeki tu nanti. yany pn nak cari kerja lain ni. it is too much for me. :| mari, kita sama2 berdoa. semoga masing2 akan dapat apa yg diharapkan. insyaAllah :)