Jun 6, 2010

campur baur = yUUkksss

campur baur tu adalah satu perasaan biler kite makan nasi yang campur dengan macam-macam bahan yang menyebabkan rase masam+manis+pahit+masin+lemak bekrim+kelat+pedas+tawar dan segala-galanya dalam satu suapan.. akhirnye = uweekkk.. muntah keluar balik...

semalam.. 5 jun 2010.. setelah lame aku tak dapat jumpe orang yang aku sayang.. semalam la saat yang di tunggu sekian lama.. atas alasan pergi jemputan kawan dia kawen.. ok.. im going.. yela.. dah lame nantikan saat nak kenal kawan2 dia.. yang penting jumpa dia.. dengan syarat [sambil mnyelam minum air] temankan aku pi low yat sebab aku nak cari barang urgent.. lagipun aku tak suke pi sane sorang2 + takut + malas nak rempuh monorail + segalanye la.. then aku nak gi bersuke ria sebab aku perlukan ketenangan atas kecelaruan hidup aku selama berminggu-minggu nih.. aku nak tgk SHREK 3D

fine..

dia janji semua tu akan dia penuhi..

last2 pe yang terjadi.. dia amik aku, pi kenduri kat selayang.. then 1 lebih gerak pi kenduri kat Finas.. officemate dia.. lepak2 ngan kawan dia, dah take a pic, balik.. alih2 dia kate kawan dia ajak pi maen bowling.. memula aku tak rase pe la.. no hal la.. kawan2 dia pun sporting jew.. dia kate sejam ok la.. last2 sampai wangsa walk, tukar rancangan tengok wayang.. citer Marmaduke.. nak jage hati orang punye pasal kan.. tak kan aku nak kate tak boleh.. nanti, name dia gak buruk sebab awek tak boleh campur ngan orang.. besides tempat pun cam asing2.. layang je la.. then kuar dah petang.. Shrek 3D aku memang dah melayang la.. nak patah ke Low yat cari barang aku dah tak sempat.. dia plak nak kejar pi utm after maghrib.. pusing tempat tu pun tak de.. hati aku dah berbuku je la time tu.. sedapkan ati cari plak kat JJ wangsa maju.. memang comfirm tak de..

memula tu aku tak rase pe sangat.. biler sumer dah takde, dia pun asyik ulang2 kate ngantok.. menguap pun dah bape puluh kali.. hati aku dah bengkak je..alasan??? aku TAK NAK pi LOW YAT SORANG2!!!.. dia dah janji sumer boleh settle.. tp??? bahagian aku langsung tak settle...

dowh.. ati aku bengkak je.. aku tak salahkan pun kawan2 dia.. akak ngan abg2 tu pun mmg la sporting.. baik jew.. tp aku bengkak tang aku punye hal tak settle.. last2 idup aku yang penuh celaru ni makin celaru.. errgghh.. nampaknye kene la gak aku rempuh Low Yat tu sorang2.. mende nak pakai cepat.. biler camni, makin kusut pale aku..

betol la orang kate.. "jangan terlalu harapkan orang"

No comments: