May 20, 2010

ketak ketuk bunyi keyboard

kalo tidak diketuk, idak le dia bunyi..
sudah tentu aku tengah tak de idea langsung nak tulis ape.. hanya berharap kepada jari... bila jari mula mendapat isyarat yang terlintas dengan tibe-tibe dari otak.. jari akan terus menjalankan tugasnya dengan sekelip mata.. begitu la otak dan anggota bekerja..
rutin aku kini hanya dirumah dan dunia ku hanya terhad dalam kotak batu ini sahaja.. tiada lebih tiada kurang.. setiap orang dalam kotak batu ini sudah memula kan langkah seterusnya dalam kehidupan mereka.. hafiz sudah mengorak langkah dalam dunia pekerjaan, haziq akan mulakan satu sesi baru dalam hidupnya iaitu zaman universiti, angah akan pulang ke pangkuan keluarga dan memulakan tugas baru yang berkait dengan kelulusannya.. tapi aku? masih ditakuk lama..
InsyaAllah, Rezki itu akan sampai jua suatu hari nanti.. jangan lah kamu bimbang...
Aku tidak bimbang.. tapiiiii...... tak perlulah aku berkongsi...... cukup la setakat ini...
kepada en chenta.. saya memohon maaf.. kerna kamu selalu menjadi tempat aku melepaskan segala kekusutan yang bertambah kusut dalam otak aku ini..hanya kamu yang memahami diri ni.. terima kasih yang tak terhingga buat muuuu....

No comments: