Feb 10, 2010

:: JUNK tiTLe ::

aku tak tahu apa yang aku nak tulis sebenrnya..
tujuan aku wat blog ni untuk aku tulis isu-isu ayang aku nampak, aku dengar dan apa yang aku rase...
tapi in the end, blog ni tetap jadi tempat aku luahkan perasaan...
ohhhhhh

entah la,...
aku rase lebih selesa untuk meluahkan disini..
dulu aku ada tempat mengadu...
tapi kini...
aku rasa seperti aku keseorangan disini...
tiada teman untuk berkongsi segalanya...

macam-macam berlaku pada aku lately ni...
hampir pengsan dalam train...
diganggu stranger..
jam aku pecah, tapi tak de sape nak tolong selesaikan dengan cina kedai tu...
akhirnya aku perlu selesaikan segalanya sendiri...

aku rase sekarang ni aku suram...
pendiam...
suke pendam...
aku cam dah kembali pasif...
mungkin itu yang orang keliling aku nak dari aku...

sekarang keje pun dok ofis jer...
tak de keje luar..
tak de keje yang interesting yang nak citer kat korang..
sekarang pun aku just tolong edit laporan sungai secara manual...
tak boleh la aku nak publish kat sini..
coz belum di finalize kan...
so, if korang nak tau serbe sikit pasal laporan sungai tu, korang boleh ke...
www.luas.gov.my...
clik pada laporan sungai...
act baru de tiga lembangan sungai je yang terlibat..
sungai selangor, sungai langat and sungai klang...
paper nati aku update k...
bye....

p/s:tak sabo nak jumpe orang vietnam pertengahan bulan 3 nih.. hehe...
tinggal lagi 18 hari nak melangkah ke tahun ke-4...

No comments: