Feb 11, 2010

JOB VACANCY

im fieza amir, 24 years old.. and become 25 on this september (lambat lg la)... im still a student but now im trainer at Environmental Consultant.. im not good looking and im not skinny coz i hate skinny.. im "anak ayah".. so i cant late and must be home before 9 pm.. i like movies.. and love my abang sayang..

title : part time boyfriend

requirement : - of course.. islam
- absolutely.. a boy around 25 and above... not after 30.. haha
- i dont care about da looking, but must in good apprearence
- be like a superman - if i need u, and u will say.. "taaddaa.... here i come.."
- can make me laugh

u can send your CV via email at mrshillview@gmail.com... hahaha...

p/s: soooo crazy.. if i can... dah lame dah aku wat... tp sebab aku sayang sangat kat orang tu kan.. dia jer yang tak sayang kat aku...

1 comment:

P . J . A . A . M . I . R said...

aku benci bau DASHING... bile aku tbau, aku akan terus menoleh dan berpikir y dia ada dekat dgn aku.. hakikatnya dia tiada.. apa y aku mampu lakukan hanyalah terus merindui dan menangis..