Mar 27, 2013

Pulangkan~~~

Assalamualaikum..

Haih.. aku naik geram tol.. abis semua pendrive aku sejak duduk kat opis nih... hangin..

Setahu aku la, semua pegawai dibekalkan pendrive 8G dan pegawai kanan dibekalkan pendrive 8G gak plus external hard disk 160G lagi.. dah la dapat free kan...

Tapi setiap kali meeting ke, jumpe client ke, or buat ape-apae la mesti tanye.. "pendrive de???" memula dulu baik hati la bagi.. pastu hilang la, tak pulang la.. minta balik kate nanti bagi la.. wehhh.. aku beli sendiri tau semua pendrive aku tuh.. 

Terkini tinggal bape ketul je pendrive aku.. de satu pendrive ni hadiah dari SNUI (kontraktor kt PPAMPS).. sayang giler kot.. sebab dia cute nampak kejepunan nye.. dalam tu semua backup document untuk bisnes TASKA aku.. dengan dokumen yang aku dapat masa KAAK dulu.. memula tak nak bagi.. tapi terpaksa sebab pegawai tu nak bawak dokumen untuk bentang ke Kabinet.. punnnnnhilang..nak nangis aku...

Dah la pegawai, gaji ribu-riban, berganda dari gaji aku, tak boleh pi beli sendiri ke???? yang free tu mana pergi..????

Sekarang memang tak la.. kalau diorang tanya lagi, mampus aku jawab "TAK DE.. SEMUA DAH HILANGGGGG" kedekut kan......tapi pendrive hilang boleh ganti.. dokumen hilang memang tak dapat balik.. Minta maap bebanyak la ye.. 

*Dokumen berguna untuk rujukan aku kat PPAMPS tu semua dah hilang..... (T_T)

No comments: