Aug 7, 2012

Ditelan mati emak, diluah mati bapak..

Assalamualaikum..

Uol's ingat tak yang pja pernah citer yang pja tengah melaksanakan satu misi yang besar melibatkan hidup dan mati.. kahkahkah.. macam nak berperang je..

Sebenarnye pja dalam dilema.. pada asalnya pja dah berjanji dengan seseorang ini untuk sama-sama menjayakan misi ni.. but de other person macam lengah-lengah dan tak bersungguh.. sedangkan pja dah bersungguh dah..

Last 2 weeks, pja dapat tawaran dari satu branding untuk melaksanakan misi ni atas bantuan mereka. malangnya partner tu macam tak prefer under orang.. sedangkan bagi pja, untuk langkah pertama ni macam lebih baik kita duduk dibawah guideline seseorang..

Selepas tanya banyak orang, ramai yang suruh pja teruskan sahaja usaha pja bersama syarikat tu.. pikirkan apa yang terbaik untuk pja.. tapi dalam masa yang sama pja rasa serba salah untuk tarik diri dengan partner pja tu untuk sama-sama jayakan misi kami.. lagi pulak that person adalah seseorang yang sangat rapat dengan family pja..

Apa yang pja nampak, masa depan pja dengan branding ni sangat cerah.... tapi pja tak nak bermasam muka dengan orang yang pja sayang... macam mana nih?????

3 comments:

luvira said...

go for it...aku tau ape misi ko tuh...

ehh, aku berminat nak jadi partner...serius nih...kalau ko berminat untuk offer aku jadi partner, aku nakkkk!!!

Unknown said...

betul tu.. just go 4 it.. pasal partnership tu boleh teruskan JV utk next project... hehehheh good luck!!!

ajax85 said...

ooo fikir apa yg terbaik je..hehehe