Dec 22, 2011

Kenapa akak tak nak?

Assalamualaikum..

Alkisahnye mase singgah OTK untuk beli daging berger & salad untuk dinner malam tadi...

Sambil-sambil tu pergi cari maternity pad.. yang maternity loop dah jumpe... yang tak jumpe lagi yang adhesive nyer.. sebab tak pernah bersalin kan, konfius la tak tahu nak beli yang mana.. my sister suggest, beli yang loop sikit untuk kat hospital je.. dalam 1 pack cukup la.. mase kat rumah pakai yang adhesive intimate.. kalo kotex dia keras sikit.. kalo madame pja tak prefer sebab penah tengok sample, material dia macam sanita.. macam tak selesa & akan rasa basah..

Tengah tengok-tengok, datang la sorang promoter tanye...

Promoter : Boleh saya tolong akak? akak nak beli ape? pantyliner ker?


Pja : tak, saya nak cari pad.. maternity pad..


Promoter : ooo.. akak nak yang loop or biase?


Pja : Biase je..


Promoter : akak boleh pakai yang ni... (sambil tunjuk kat madame)


Pja : Tak.. saya nak cari brand intimate.. saya tak nak pakai yang tu...


Promoter : Ok.. saya tahu yang tu, yang packaging purple tu kan.. tapi yang tu tak de jual kat branch sini la kak.. branch saya yang satu lagi tu de jual.. 


Pja : (dengan konfidentnye walaupun tak pernah tengok langsung).. haah.. yang purple tu.. tak de eh? tapi kat tempat laen ada kan... tak pe la, saya cari kat laen..


Promoter : tapi boleh saya tahu, nape akak tak nak pakai madame nih?


Pja : (sekali lagi dengan konfidentnye..)Errrmm.. tak selesa la.. saya tak suke.. rase gatal dan rase basah...


Promoter : oooo.. tak pe.. ok la kak, terima kasih...


Pja : sama-sama..

Terus gerak...

Persoalan disini......
Biler pulak pja pernah bersalin? biler pulak pja pernah pakai madame tu? kahkahkah..

No comments: