May 7, 2010

perjalanan tanpa arah tuju

selepas pulang dari mengambil borang permohonan kerja di LUAS, Shah Alam.. aku mula dengan hobi lama ku.. hobi yang dah lama aku tinggalkan.. kini, ia datang kembali... iaitu hobi berjalan tanpa arah.. destinasi terbaru ku :


KLCC


yeah... aku berjalan dan terus berjalan dan terus berjalan didalam shopping mall tu.. sehinggalah kaki aku membawa ke dalam Kinokuniya..


aim : sebuah novel baru


aku terus berlegar-legar didalam kinokuniya tu.. pusing-pusing, selak buku dan letak, selak, letak, selak letak.. agak-agak aku macam dicurigai oleh mereka, aku terus ambil sebuah buku dan terus bayar.. semasa aku keluar, baru aku tengok buku apa yang aku beli... tAAdAA.. ni le hasilnya...


2 comments:

luvira said...

ok, aku nk pinjam..;)

P . J . A . A . M . I . R said...

haha.. dah le mahal.. pikir2 blk.. InsyaAllah, mesti bergunak gak satu hari nanti.. kan..kan..