Apr 23, 2010

make over



lately ni aku alalu terserempak or terjumpa dengan kawan-kawan lama.. diorang sumer kate aku dah laen? laen yang macam mana? aku rase sama jer.. :D



tapi biler aku tengok balik gambar-gambar aku yang lama, baru aku paham... macam mana gambar yang kiri tu boleh jadi cam yang kanan? jawapan nya.. jeng..jeng.. Super Impose!! hehe..


ok, 1 of all, aku pilih gambar yang kiri tu sebab time tu aku pakai braces.. muke pun kusam..
yang gambar 2nd tu of course sbb gambar da latest..

jawapannya senang saja.....


SHADIRA


macam-macam produk aku cuba.. act shadira ni dah lame orang kenalkan kat aku.. tapi aku tak berapa nak de duit.. but after aku pakai 1 product yang menyebabkan jerawat tak boleh hilang dari muka aku dan menyebabkan parut kekal, aku pun kuatkan hati pakai shadira.. start awal tahun 2009, untuk 4 bulan pertama aku kekal ngan kit shadira.. coz aku takut dia tak sesuai ngan muka aku.. but, bila dia mula tunjuk keputusan yang positif, aku start beli set shadira.. memang mahal, tapi berbaloi kan dengan perubahan yang aku dapat... dan sampai sekarang aku masih pakai produk shadira ni.. cuma jerawat halus kat pipi kanan aku tu je yang tak berapa nak hilang.. sekejap hilang, sekejap naik balik.. aku de cakap ngan stokis shadira, dia soh aku buat facial.. tapi sebab aku masih penganggur, aku tak dapat la invest tuk muka aku ni... parut yang de pun aku terpakse tenyeh bio oil.. but then, so far so good... aku puas ati..

kepada SHADIRA, jika anda hendak pakai testimonial saya, sila hubungi saya ye.. hehe..

No comments: