Apr 8, 2010

MaggiE & n0staGiaL

megi ni makanan penting bagi pelajar asrama, rumah sewa dan sesiapa yang jauh dari family.. pendek kata orang bujang la..
walaupun tak tak selalu..
sekali-sekala tu mesti ada kan???

tapi....

bila kita dah tak ada ditempat dan suasana tu lagi..
kadang-kadang mesti nostagial tu menggamit memori..
indah kan zaman-zaman itu....?


dan....


kala itu,
jika kita nak ulangi suasana itu dirumah sendiri...
mesti rasa dan perasaan makan megi tu dah tak sama dengan yang dulu..

how sad... :'(


1 comment:

aZHIeeDA said...

duk umah pun rase nak makan megi jugak..ingtkan duk hostel je megi rasenye sodap =)